Kolikkhest forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen!

Go down

Velkommen! Empty Velkommen!

Poste  Nora og Juniblest Man Mar 31, 2008 3:29 pm

Nå er forumet helt i startfasen og planen er at det skal høre til en hjemmeside med grunnleggende fakta og statistikker hvor man kan lære mer om kolikk og det meste som har med det å gjøre. På forumet vil det være rom for å spørre og grave, gi andre råd og supplere hjemmesiden.
Jeg vil ikke publisere noen faktaopplysninger uten å få dem godkjent av kyndig veterinær eller å kunne henvise til en sikker kilde og drømmen er at dette skal bli det absolutte oppslagsverk for alle som av en eller annen grunn er interessert.
På dette forumet er ingen spørsmål dumme og råd og tips tas imot med åpne armer!

Jeg har selv kolikkhest og da jeg nesten mistet han i oktober ble jeg veldig opptatt av å lære så mye som mulig om kolikk slik at det aldri skal kunne skje igjen. Nå vil jeg dele mine erfaringer og alt jeg har lært, og ikke minst høre andres historier!

Håper dere får noe ut av dette prosjektet etterhvert og at det kan bidra til at færre hester må rushes inn til veterinær eller opp på operasjonsbordet. Det er en av de desidert verste opplevelsene man kan ha som hesteeier.


MVH Nora

Nora og Juniblest
Admin

Antall Innlegg : 9
Join date : 31.03.2008
Age : 35

https://kolikkhest.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet